Naše usluge

Knjigovodstvena agencija Ab lux Beograd pruža klijentima sledeće usluge:

Ono što bismo spomenuli kao malu prednost za klijente je da ih podsećamo kada zaposlenima ističe ugovor, kao i da smo uz pomoć programera razvili automatizovan sistem za prepoznavanje nelogičnosti prilikom knjiženja.

Knjigovodstvene usluge i finansijsko izveštavanje

Za pružanje knjigovodstvenih usluga koristimo programski paket Ab soft-a, jedne od najvećih softverskih kuća u Srbiji ovoj oblasti:

  • modul za finansijsko knjigovodstvo – FIPO
  • modul za robno knjigovodstvo – ROK
  • modul za blagajnu – BLAD

Knjigovodstvene usluge podrazumevaju:

  • kontrola pre knjiženja knjigovodstvenih isprava
  • vođenje glavne knjige u skladu sa važećim propisima u Republici Srbiji
  • sastavljanje svih računovodstvenih iskaza
  • vođenje knjige ulaznih i knjige izlaznih faktura
  • obračun PDV i sastavljanje propisane poreske prijave sa elektronskim slanjem
  • izrada kalkulacija za veleprodaju, maloprodaju, uvoz, izvoz
  • vođenje knjige evidencije prometa i usluga
  • obračun kamata po svim osnovama
  • vođenje osnovnih sredstava i obračun amortizacije
  • vođenje dinarske i devizne blagajne
  • obračun službenih putovanja u zemlji i inostranstvu
  • izrađujemo potrebne bilanse i dokumenta za kredite
  • priprema izveštaja o poslovanju i izrada završnog računa sa elektronskim slanjem
  • izrada završnog računa (bilansi) po potrebi na engleskom jeziku
  • analiza poslovanja sa izradom bilansa i obračunom rezultata po zahtevu klijenta
  • davanje saveta iz svih oblasti finansija, posebno u pogledu vođenja finansijske politike
Obračun zarada i prijava/odjava zaposlenih

Za obračun zarada i druge vrste obračuna primanja fizičkih lica, koristimo program MPP2 firme Privredni savetnik informacione tehnologije. Možemo slobodno reći da smatramo da je ovo najbolji program za obračun zarada u Srbiji i da nam veoma pomaže da naša usluga u oblasti obračuna zarada bude na vrhunskom nivou.

Obračun zarada vršimo za preduzeća različite veličine, tako da imamo klijente koji imaju i preko 150 zaposlenih. Ukupno vršimo obračun zarada za oko 700 zaposlenih.

Usluge obračuna zarada i prijava/odjava zaposlenih podrazumevaju:

  • obračun zarada, zakupa, ugovora o delu, ugovora o dopunskom radu, privremenim-povremenim poslovima i obračun svih drugih vrsta ugovora preduzeća sa fizičkim licima
  • izrada virmana za plaćanje po osnovu gore pomenutih ugovora u PDF formatu i/ili formatu za uvoz u ebanking bez prekucavanja virmana (XML, TXT u zavisnosti od ebankinga koji klijenti koriste)
  • slanje obračunskih listića na email zaposlenima i drugim fizičkim licima kojima se vrše isplate
  • podsećamo vas putem emaila kada zaposlenima ističe ugovor, 7 dana pre dana isticanja ugovora, i na sam dan isticanja ugovora, ukoliko nam u međuvremenu niste dostavili povratnu informaciju
  • izrada ugovora o radu i aneksa ugovora o radu prema našem šablonu, ili šablonu klijenta
  • prijave, odjave i promene (produženja ugovora i sl.) – izrada MA obrazaca za zaposlene na portalu Centralnog registra socijalnog osiguranja (CROSO portalu)
  • priprema dokumentacije za sporazumni raskid ugovora o radu
  • izrada PPP PO prijava uz mogućnost slanja zaposlenima na mejl

Kao dodatnu uslugu, možemo pružiti zaposlenima kod klijenta i slanje PPDG-2R prijava – poreske prijave za utvrđivanje godišnjeg poreza na dohodak građana.

Osnivanje preduzeća

Pored knjigovodstvenih usluga i usluga obračuna zarada, klijentima pružamo i usluge osnivanja preduzeća, kao i sve druge usluge vezane za procedure u Agenciji za privredne registre. Diplomirani pravnik u našem preduzeću navedene usluge pruža već preko 10 godina i možemo se pohvaliti da je osnovao preko 1.000 preduzeća i preduzetnika u Beogradu.

Virtuelna kancelarija

U skladu sa potrebama tržišta, od 2013. godine počeli smo da pružamo klijentima i usluge virtuelne kancelarije. Virtuelna kancelarije podrazumeva da sedište vaše firme bude na našoj adresi i da u ime vaše firme primamo poštu. Primljenu poštu skeniramo i prosleđujemo na email adrese koje vi definišete. Originale čuvamo u vašoj fascikli u našoj kancelariji i možemo vam ih proslediti i fizički.

Našu virtuelnu kancelariju možete koristiti nevezano da li koristite druge naše usluge.